2007. augusztus 30., csütörtök

A trigger happy vásárlók választása

Informatíve mindig is tisztában voltam vele, hogy létezik Doom társasjáték, mint ahogy például létezik Norbi 1-es fehérbor is. Csak azt nem fogtam fel teljesen, hogy olyasvalamiről van szó, amit ebben a naprendszerben bárki megvehet (és megvesz) a boltban. A potenciális vásárló persze nem én vagyok, különösen, ami a Norbi 1-es fehérbort illeti. A Fantasy Flight Games Doom társasjátéka ettől még érdekesen hangzik, mivel a kiadó nem jellemzően gyárt szemetet, és hála az égnek másvalaki már le is tesztelte helyettem.

Az első benyomásokról itt olvashatunk bővebben, valamivel részletesebb élménybeszámolót pedig itt és itt találhatunk a játékról. A forrásmegjelölés evangelistájaként megjegyzem, hogy ez a poszt nem jött volna létre, ha nincs tengerSAM Warhammer blogja.

0 megjegyzés: